zaterdag 7 december 2013

8 december 2013

Wat een dag vandaag. Ook allemaal nog. Voor ons aanstaande vertrek. Vanmorgen om 06.15 uur vertrokken naar Den Haag, voor de voorrondes NK twirlen. Rosalie, Celine en Ineke kunnen zich plaatsen voor het NK van volgende week.

Het was een hele lange dag maar..... met een fantastisch slot.

Helaas heeft Celine zich niet weten te plaatsen maar Rosalie en Ineke wel. Volgende week zondag op naar Almere voor het NK.

1. Monique:
    8 december 2013
    Hallo familie Goedegebuure.
    Wat leuk dat ik deelgenoot mag zijn van jullie vakantie verhalen. Ik ga graag op deze manier met jullie mee en beleef de vakantie op deze manier mee maar eerst maar even meekijken wat er allemaal mee gaat in de koffer ;-) op weg naar het vakantie avontuur.
    Eerst deze reactie; bedankt voor de fantastische fijne zaterdag 7 december wij hebben deze dag graag met jullie gedeeld en we hebben erg genoten van de top sport prestaties! Succes volgende week!En dan hup op vakantie.......