Tijd te kort.

28 december 2013 - Kaapstad, Zuid-Afrika

fotoInmiddels al zaterdag. We zijn in Kaapstad. Vanmorgen nog wat geshopt in Stellenbosch. Gisteren een rondwandeling gedaan in Stellenbosch. Een erg mooie stad. Statig en erg groen, met er om heen allemaal wijngaarden. Vanmorgen al aangekomen in Kaapstad. De afstand van af ons vorig verblijf was prima te doen. Nog geen uur rijden. Vanmiddag naar het aquarium geweest. Zeedieren uit de Atlantische en Indisch oceaan. Mooi! Daarna de havens va Kaapstad/waterfront rond geslenterd. Leuk. In een overdekte markt allemaal wat lekkers uitgezocht om te eten. Morgen gaan we proberen naar Robbeneiland te gaan, Maarten is lastig om aan kaartjes te komen voor de tocht daar naartoe.

1. Tjaart Tiny:
    28 december 2013
    Hanneke gooi al jou charmes in de strijd en dan krijg je die kaartjes nog wel. SUCCES
  2. Willy:
    28 december 2013
    Leuk om zo te lezen wat jullie zoal beleven. Nog heel veel plezier gewenst!
  3. Trieneke Van der Es-Godlieb:
    29 december 2013
    Weer een leuk verhaal, fijn dat jullie het zo na de zin hebben. Wat vliegt de tijd, geniet er nog van.
    Groet, Klaas en Trieneke.
  4. Vader en moeder:
    29 december 2013
    dronten29 dec 1200vm mail ontvangen wat is het toch eenprachtigetocht wij zijn blij dat jullie weer spoedig thuis zijn wij wensen jullie een voorspoedige thuisreis ondanks de lange wachtijden vliegen jullie ook met de nieuwste airbus a380 900 pass ontvang de groeten van moeder vader Godlieb