Tafelberg!

29 december 2013 - Kaapstad, Zuid-Afrika

fotoHelaas het is ons niet gelukt tickets te bemachtigen voor Robbeneiland. Volgeboekt voor de hele week. Plan B dus maar voor vandaag. De Tafelberg op. Dat is op zondag al een heel avontuur op zich. Wat een rij en dat al om negen uur s morgens. Maar uiteindelijk boven. En wat mooi!!!!. We hebben heerlijk gewandeld. Schitterend weer. Zelfs later heet. Allemaal verbrand. Niet erg hoor. Daarna een kleine afkoel periode in het hotel en daarna lekker pizza eten. Nu zo lekker weer slapen ( dat hoop ik althans) Morgen de laatste echte dag hier. Kaap de goede hoop staat op het programma.

1. Natascha:
    29 december 2013
    Geniet nog even van jullie laatste dagen in het mooie Afrika.
  2. T+T. Jager:
    29 december 2013
    Wij wensen jullie nog een mooie laatste dag en een goede terug vlucht. Tevens een goede jaarwisseling hoog in de lucht.

Groetjes T. en T.
  3. Trieneke Van der Es-Godlieb:
    30 december 2013
    Hallo, geniet van de laatste dag. Klaas en ik wensen jullie ook een goede jaarwisseling heel apart daar boven in de lucht.
    Lieve groet Klaas en Trieneke.
    Goede vlucht toegewenst.
  4. Vader en moeder:
    30 december 2013
    maandagmorgen goed weer brief met fotos waren mooi het is al weer de laatste dag wat een belevenis jaarwisseling in de lucht op 10 000m wij hebben alle reisverhalen gelezen wij wensen jullie veul zegen en voorspoed inhet nieuwe jaar hebben de meisjes het naar de zin groetjes vader moeder godlieb
  5. Monique:
    30 december 2013
    bedankt dat ik mocht meegenieten van alle reisverhalen. Ik heb ze met plezier gevolgd en gelezen. Een bijzonder en liefdevol uiteinde van 2013 en een gezond liefdevol 2014 toegewenst!