Fantastisch!!!!!!!

18 december 2013 - Kirkwood, Zuid-Afrika

We zijn goed aangekomen. Eerst hotel was prima. Van dinsdag op woensdag. Het is vandaag al woensdag. Eerst een hele belevenis ons ontbijt in ons hotel met uitzicht op een mooi blauwe Indische oceaan. Wat een idee, de Indische oceaan. Na een ritje door Port Elizabeth, zwart van de mensen, op weg naar onze eerste echte accommodatie.......en wat voor een. De apen lopen door de tuin en over het dak. En het uitzicht kun je niet omschrijven, Zooooo Afrikaans!!!!!!!Gastvrijheid staat hoog in het vaandel.  Morgen een nieuwe dag. Zal morgen proberen foto,s mee te sturen.

1. Trieneke Van der Es-Godlieb:
    18 december 2013
    Hallo familie. Leuk om dit te lezen net of je thuis bent alleen het verhaal is een groot verschil.ik ben de kamer aan het kerst klaar maken. Verder oke. Veel te warm hier, hoe warm is het daar.
    Tot volgende keer veel plezier.
  2. Monique:
    19 december 2013
    Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie genieten van alles om jullie heen. Graag blijf ik meegenieten. Veel plezier met elkaar.
  3. T+T. Jager:
    19 december 2013
    Wat fijn om te horen dat jullie het naar de zin hebben en volop genieten. Blijf dat vooral doen. Knuffels, TT