Vrijdag 20 december 2013.

20 december 2013 - Sint-Francisbaai, Zuid-Afrika

Vanmorgen vertrokken uit ons fantastisch verblijf. Onderweg terug naar het Addo park zomaar een hele groep giraffes gezien, plus zo maar een aantal bavianen op de weg. Nog wezen kijken in het Main Camp van het Addo park. Zomaar weer een hele kudde olifanten in het vizier. Nu in St. Francis Bay. Nog geen minuut van de oceaan lopen. Op onze kamer onder het rieten dak hoor je de oceaan ruisen. Het restaurant voor vanavond was alvast geboekt in verband met de vakantiedrukte hier. Kortom ook hier erg gastvrij. Morgen weer een dag. Alweer zaterdag. Time files!!!!!!!!

1. Tjaart Tiny:
    20 december 2013
    Zoek de handrem eens op van de voortsnellende tijd, dan kunnen jullie nog wat langer genieten. Het is jullie van harte gegund. Knuffels van ons.
  2. Willy:
    Klinkt super allemaal, erg leuk om te lezen! Veel plezier!!
  3. Trieneke Van der Es-Godlieb:
    20 december 2013
    De dierentuin wordt steeds groter. Geweldig. Geniet ervan!
  4. Natascha:
    21 december 2013
    Wat leuk om zo met jullie mee te reizen. Een ervaring om nooit te vergeten. GENIET er met volle teugen van. Ik kijk al uit naar de foto's.
  5. Tjaart Tiny:
    Iets heel anders, Weevers Zeewolde is volledig opgebrand..