Moskou

28 december 2018 - Moskou, Rusland

Vandaag rond 13.00 uur aangekomen in Moskou.

Gisteren 16.00 uur vertrokken uit Warschau. Prima trein. Best wel goed geslapen. En wakker geworden in een witte wereld.

De Wit-Rusische grens is een belevenis op zich. Uitgebreide controle, en dan de trein op andere wielen!!!!!

De metro in Moskou is ook bijzonder. Maar we hebben zonder kleerscheuren ons hotel bereikt.

Vanavond stadswandeling met een Engelstalige gids. Wat een stad. Goede indruk mogen krijgen wat hier allemaal te bekijken de komende dagen.

1. Tjaart Tiny:
    28 december 2018
    Wat fijn om zo met jullie mee te reizen! Die witte wereld hadden we ook ontdekt bij Moskou weer. En ook min 4 overdag. Blij dat het zo goed gaat.
    De Ford is klaar. Uitlaat Kubota ook weer recht. Have fun!
  2. Trieneke Van der Es-Godlieb:
    Hallo Familie,
    Klinkt goed, fijn dat jullie er zijn en dat slapen in de nachttrein goed ging. Bijzonder ineens wit, maar was te verwachten. Heel veel plezier. Lekker genieten. Groetjes Trieneke
  3. Willy:
    Mooi dat jullie er zijn! Ik blijf meelezen ☺️ Veel plezier! Groetjes Willy
  4. Monique:
    29 december 2018
    Bedankt voor de “witte” update. Ik blijf jullie met plezier volgen. Groetjes Monique.