Dag 10. Rustdag

18 januari 2023 - Puerto del Rosario, Spanje

Vandaag een rustdag. Het opstaan vanmorgen viel zwaar, dus maar besloten lekker te blijven liggen.
Lekker lezen en rustig aan ontbijt.
In de middag de stad ingegaan.
Het is niet zo’n bijzondere stad. Maar we willen graag informatie over vervoer met de bus. Dat is wel wat lastig te organiseren hier op Fuerteventura. Bij “ thuiskomst” een en ander verder uitgewerkt en appartementen besproken, net als de overtocht naar Gran Canaria. Morgen met de taxi naar de start van etappe 9.

C95C667A-21FA-4CE4-8B04-3BC1CA0AE8832F71D86E-88C2-404E-9323-5BAD454B945E

1. Tjaart Tiny:
    19 januari 2023
    Rust is goed. Als het niet te lang duurt dan roest het niet maar verkwikt. Pjotter is nog steeds blij als hij mij ziet en de ezels denken, gelukkig hij weet waar het brood ligt. Ben s,smiddags lekker rustig bezig in de schuur en het gaat naar de zin. Plannen komen uit en zijn bruikbaar. Morgenmiddag richting afwerking. Loop ze morgen en blijf voorzichtig.