Zaterdag 5 januari 2019

5 januari 2019 - Trzemeszno, Polen

We zijn net de Pools Duitse grens gepasseerd. Gistermorgen vroeg uit st. Petersburg vertrokken. De grens Wit-Rusland Polen was weer een hele belevenis. Edwin had een slaapcoupé aan het eind van de trein, wij dames aan het begin. Edwin kon wel bij ons zitten maar niet bij ons slapen. Bij de grens waren we dus met zijn viertjes. En dan ook nog allemaal op je juiste station uitstappen in Warchau!!!

Nu in een relaxte trein naar Berlijn. Daar nachtje slapen en morgen 10.30 uur de laatste etappe. Berlijn Dronten met nog een overstap in Almelo.

Allemaal een fijne weekend

groetjes

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tjaart Tiny:
    5 januari 2019
    Dat hebben jullie dan toch gered, iedereen in dezelfde trein. Is wel makkelijk. Jullie zullen hier geen sneeuw. Wat toch een belevenis binnen Europa. We hopen jullie in goede gezondheid in Nederland terug te zien. Dankje voor de reisblog. Zijn wij er ook een beetje geweest.
  2. Tjaart Tiny:
    5 januari 2019
    Jullie zien er nog vrij fit uit. Ik zie dat Edwin een baard aan het kweken is. Misschien helpt ezelmest wel voor de groei
  3. Trieneke Van der Es-Godlieb:
    5 januari 2019
    Fijn weer gezellig met z'n vijfen neem ik aan. Een hele belevenis. In ieder geval samen op de foto. Nog een voorspoedige reis, goede nachtrust en nog even genieten van de treinreis morgen. Een welkom thuis. Groetjes
  4. Willy:
    6 januari 2019