Weer thuis

6 januari 2019 - Swifterbant, Nederland

Zo we zijn weer thuis!!! De hele reis nergens problemen gehad met de treinen, behalve van Berlijn naar Almelo 20 min vertraging. Hierdoor liepen we onze aansluiting in Almelo naar Zwolle mis. En toen ook nog de ophef over de ontruiming op station Zwolle. Maar goed we zijn met een half uur vertraging dan toch thuis. En wat zegt dat nu op zo’n lange reis!!!!!

Alles best verlopen. Geen problemen of wat dan ook.

Fijne tijd met elkaar gehad!!!😊

Het gewone leven kan weer beginnen😥

lieve groet van ons allen.

Ineke Mariet Karin Edwin Hanneke

1. Trieneke Van der Es-Godlieb:
    6 januari 2019
    Fijn weer veilig op de thuishaven. Een goede week gewenst.
    Trieneke.
  2. Tjaart Tiny:
    6 januari 2019
    Het was een heel mooi gezicht om jullie gezond en wel uit de trein te zien komen. Voor mij was dit de eerste keer dat ik op station Dronten was. De reden was echt de moeite waard. Nu maar weer gauw wennen in de polder. Ik denk dat jullie thuis met een welkomst serenade begroet worden door de 4
  3. Mieke:
    Dank voor jullie enthousiate verhaal. Erg leuk om zo met jullie mee te reizen. Sterkte met het gewone Hollandse leven. Even wennen, vermoed ik. Groetjes.