Wat een dag!!!!!

2 januari 2019 - Sint Petersburg, Rusland

Wat een dag vandaag!!!!

Vanmorgen waren we rond 9.30 uur op pad. Het is dan nog geen eens helemaal licht!😥 Op weg naar de Hermitage. Binnenkomen duurde zo’n 45 minuten. Wat reuze meeviel, vanmiddag om 17 uur stond de rij tot buiten de poorten!!!!

Wat een museum. Geweldig. Niet alleen de collectie maar ook zeker de gebouwen en de gehele entourage😀. We zijn tot ruim 16.00 uur binnen geweest. En nog lang niet alles gezien😥.

Buiten gekomen toch maar besloten ook nog naar de st. Isaak kathedraal te gaan. Ook adembenemend.

Ja en dan wil je wel wat eten en zit alles vol. Uiteindelijk een erg leuke en mn rustige gelegenheid gevonden.

Nu al een poosje weer in het hotel. Morgen onze laatste dag st. Petersburg. En dan begint de terug reis.

groetjes!!!!😉😘😊👋

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Roland:
    2 januari 2019
    Mooi gebouw
  2. Monique:
    2 januari 2019
    WoW. Prachtige foto’s.Onder de indruk! Bedankt dat ik zo kon meegenieten!
  3. Willy:
    3 januari 2019
    Mooi!! Geniet van jullie laatste dag daar en alvast een goede reis gewenst!
  4. Trieneke Van der Es-Godlieb:
    3 januari 2019
    Wat prachtige foto's, die zie je hier niet. De tijd gaat snel, nog even genieten. Goede terugreis .
    Groetjes voor iedereen.
  5. Natascha:
    3 januari 2019
    Wat prachtig Han! Geniet volop van jullie laatste dag en de terugreis.
  6. Tjaart Tiny:
    3 januari 2019
    Jaloers, ik denk niet dat het er ooit van komt dat wij daar heen gaan en daarom ben ik blij dat jullie foto,s sturen.
    Prachtig. Heel iets anders dan een tarwestoppel ploegen!
    Nog veel plezier, groeten van ont und bis bald!