01-01-2019

1 januari 2019 - Sint Petersburg, Rusland

Nieuwjaarsdag. Wakker geworden om 8.30 uur en tot onze verbazing nog lang niet licht!!!!

Gisteravond lekker wat gegeten en gedronken in een warm restaurant en café. Tegen 23.30 uur naar het grote plein voor het winter paleis ( de Hermitage). Tegen 23.50 komt Poetin op een groot scherm in beeld en houd een redevoering.

En dan is het zo maar 0.00 uur. geen groots vuurwerk of zo. In ons hotel stond de champagne op ons te wachten. Daarna moe naar bed.

Vanmorgen wakker geworden met sneeuw.

Wat toch een belevenissen!!!!!

1. Trieneke Van der Es-Godlieb:
    1 januari 2019
    Hallo, hier veel vuurwerk gezien vanaf het balkon. Verder rustig verlopen. Gezellige avond gehad met de jeugd.
    Ook een bijzondere plek om oud en nieuw mee te maken.
    Tot de volgende keer. Groetjes.
  2. Tjaart Tiny:
    1 januari 2019
    Ok, dat verhaal van Poetin was leuk. Had alleen niet door dat hij op het scherm was. Wat het licht om 9.30 betrft, jullie zate nu weer een stuk hoger dan in Moskou. Fijn om te horen dat jullie het zo naar de zin hebben. Voor Klaas en Trieneke was dit de eerste keer dat ze op hoogte naar het vuurwerk konden kijken. Er is voor 70.000.000 in de lucht gegaan. Have fun!
  3. Monique:
    1 januari 2019
    Gelukkig , gezond en liefdevol nieuwjaar voor jullie allen. Zo bijzonder om met jullie gezin samen het jaar 2018 af te sluiten en het jaar 2019 samen te beginnen. Geniet ervan. Bedankt voor het reisverslag. Anne heeft dit jaar voor het eerst oliebollen gebakken waar ze van heeft genoten. Het is ook weer veilig verlopen met het vuurwerk afsteken. Veel plezier nog samen.